Perşembe

SAVAŞ AY'IN SENARYOSU VE CEM YILMAZ'IN KEDİSİ

Ünlü gazeteci ve Televizyoncu Savaş Ay'ın bir senaryo yazmaya başladığı, bugünkü köşesinin satıraralarından öğrenildi..
Savaş Ay'ın Cem Yılmaz bağlantılı sözkonusu yazısını aynen aktarıyoruz;

Önceki gün sabahın kör saatleri. 06:30 filan. Bir süredir üzerinde çalıştığım film senaryosuna çeki düzen verip bir yandan da telsize kulak kabartıyorum. Aniden bir telaş başladı anonslarda. Beşiktaş civarında bir adresten alarm alıyorlarmış. Zaman zaman böyle oluyor. Bankaların, kuyumcuların alarmları kısa devre filan yüzünden car car ötüp ayaklandırıyor güvenlik güçlerini.
Uzaylılar hoş geldiniz!..
Lakin bu telaş niye acaba?
Sonra hatırladım ki NATO Zirvesi hassasiyeti var. Malum, özellikle Beşiktaş bölgesi tam bir "duyarlı alan." Sonra ekipler, gidip gelenler, oraya doğru bakanlar ve gergin bekleyiş. Derken bir anons daha; "Arkadaşlar giden ilk ekip bilgi versin, çünkü adres Cem Yılmaz'ın ev adresi..."
'Hoppala... Hırsız mı, psikopat mı, avanta davetiye isteyen hayran mı, GORA filmine bozuk atan uzaylılar mı?' filan diye berbat espriler yapıyorum kendim kendime.
Şeytan kulağına!..
Ama bir yanım huzursuz. Cem'i kardeşim gibi severim ve telaşım "Ya çocuğa bir şey... Ay Allah korusun... Şeytan kulağına..."
Derken rahatlatıcı ve son anons: "Merkez malum adreste anormal bir durum yok. Evin kedisi alarmın devrelerine sürtünmüş..."
"Ohh" çekip rahatlıyor sonra da gülmeye başlıyorum olduk yerde. Şu Cem'in kedisi bile matrak yav!..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

deneme için yazdım.okumak için gelenlerden özür dilerim