Pazartesi

RAGIP SAVAŞ: "SENARİSTLER HERŞEYİ ÖNCEDEN YAZMIYOR. SENARYO NERDEYSE SETTE ELİMİZE GELİYOR"


Hülya Avşar'la oynadığınız dizideki rol de Neredesin Firuze'deki performansın sayesinde mi geldi?
Aynen öyle oldu. Filmin ardından bir akşam Demet Akbağ ve Özcan Deniz'le birlikte Hülya Avşar Show'a çıktık. Tabii hayatımda ilk defa Hülya Avşar'ı görüyorum, öyle bakmaya başladım. "Niye bakıyorsun?" diye sordu. "Valla çok beğendim, böyle canlı canlı görünce..." dedim. Neyse, sonra Özcan'la birlikte filmde söylediğimiz, Beni Affet adlı parçayı seslendirdik. Zaten Hülya filmi de izlemiş ve çok beğenmiş, işte ondan sonra Zümrüt dizisindeki rolü teklif ettiler.
Şimdi sana Hülya Avşar hakkında kötü bir şey söyletmem mümkün değil herhalde...
Televizyondan baktığın zaman, haftada bir şov programına çıkan, şımarık, çok parası olan bir kadın gibi görüyorsun Hülya Avşar'ı. Açıkçası benim de benzer yargılarım vardı. Ama tanıdıktan sonra fikrin değişiyor. Bir kere çok akıllı bir kadın. İkincisi çok disiplinli ve iş konusunda hiç taviz vermiyor. Hayatındaki her şey programlı. Sen de işini iyi yapıyorsan çok sıcak ve anlaşması kolay bir insan. Birlikte çalışırken hiç kötü elektrik almadım açıkçası.
Rol icabı birbirinize âşık mı olacaksınız?
Öyle bir şeyler olacak. İş belki daha da ileri gidebilir. Ben şahsen evlenmeyi tercih ederim!.. Neyse, senaristler her şeyi önceden yazmıyor, senaryo neredeyse sette elimize geliyor. Bu yüzden net bir şey söylemek mümkün değil.
RADİKAL

Hiç yorum yok: