Pazartesi

HASAN KAÇAN: "MİZAHİ TARİKATINA ÜYEYİZ. PİRMİZ OĞUZ ARAL'DIR"


* Biraz da Oğuz Aral'dan söz etsene.
- Kurtlar Vadisi'ndeki o söylentiler ve resimler çıkınca, bir gazeteci aradıç "İnternette bir haber dolaşıyor, size Ekmek Teknesi'ni de bir başka tarikat yazdırıyormuş. Bir tarikata üye misiniz" diye sordu. "Evet" dedim. "Mizahi tarikatına üyeyiz. Ben, Latif Demirci, Gani Müjde, Behiç Pek. Hepimizin piri de Oğuz Aral'dır." Oğuz Abi bizim ustamız, babamızdı.

* Ama ondan koptunuz...
- Şimdi, "Ekmek Teknesi" ve "Kurtlar Vadisi"ni bizim ekip Osman Sınav'dan devraldı. Daha doğrusu Osman Sınav bu projeleri devretti.

* Ne alâkası var?
- O kadar birbirine benzer şeyler ki... Oğuz Abi belli bir yere geldikten sonra bayrak teslimim nedense yapmadı. Bize yeni imkânlar açması lazımdı. Osman Sınav'a gelince, o da artık en üst noktaya çıkmış. Demiş ki, ben bu ekibe güveniyorum ve bayrağı bunlara devrediyorum.

* Yani Osman Sınav'ın yapımcılığı bırakmasında başka bir etken yok?
- Yönetmenlik payesini hiç gocunmadan asistanına devreden adam, geriye çekilmek istediğinde yapımcılığını da en güvendiği kişiye devredecektir. O kişi de senarist Raci Şaşmaz ve ekibidir.

HASANKAÇAN İLE ARDA USKAN'IN YAPTIĞI RÖPORTAŞIN TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYIN (VATAN)

Hiç yorum yok: