Perşembe

ZEYNEP MANSUR DA SENARYO YAZIYORMUŞ


On parmağında on hüner olanlardan bir güzel...

Popçu Zeynep Mansur seneler önce memleketi Ankara'dayken yaşadığı bir büyük platonik aşk hikayesinin önce kitabını yazdı...

Aynı güzel şimdilerde kitabını senaryo haline getirmekle meşgul...

Ve yine aynı güzel yaz aylarında bu aşk hikayesini çekip kendisinin de başrol oynayacağı bir dizi çalışmaları içinde...

Zeynep Mansur "Herkesin konuşacağı bir dizi olacak...Dizideki karakter aslında tam olarak beni yansıtmıyor...Yaşananmar ortak olabilir ama kitaptaki kadınla ben ayrı kişilikleriz....Herşeyden önce kitap mutsuz sonla bitiyor ve kadın alkolük oluyor..Ben alkol kullanmam ve o durumlara düşmedim.." dedi...
ucankus.com


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bayılıyorum bu her yerlerinden buram buram yetenek akan "sanatçılarımıza". Hele iş senaryo yazmaya geldi mi daha da bir keyifleniyorum. Allah bunları senarist yaratmış zaten. Biz de burda senarist olmak için şeyimizi yırtalım, okuluna filan gidelim ama hala bir halt olamayalım. Bunlar gibi bizi yazar, senarist, şair doğuracak analarımız yokmuş ona yanar dururum. Bravo, bravo, bravo!!! Ayakta alkışlıyorum bu büyük yüce senarist-yazar-şarkıcı-vs-vs-vs-vs..... kişiliği ve önünde saygıyla eğiliyorum bu ve bunun gibileri yücelten medyanın.


Saygılar
me-myself

md dedi ki...

yazık