Cumartesi

TARIK AKAN: "BEN ÇOK ZOR SENARYO BEĞENİYORUM"


* Özel kanallarda yer almamanızın bir nedeni var mıydı?
Ben çok zor senaryo beğeniyorum. Bir işi yapmam için de senaryoyu çok beğenmem lazım. Açıkçası bana gelensenaryoları çok beğenmedim. Ama hepsi çekildi, bir kısmı da oldukça uzun soluklu oldu.

* Bu senaryoları geri çevirdiğiniz için pişmanlık duydunuz mu?
Hayır. Zaten senaryonun kötü olması filmin kötü olması anlamına gelmiyor. Ama benim ilkelerim, düşüncelerim doğrultusunda rahat edebileceğim şeyler iyidir benim için. O nedenle böyle tercihler yapıyorum. Şimdiye kadar da pişman olduğum hiçbir şey olmadı.

* Gece Yürüyüşü'nde sizi etkileyen ne oldu?
Gece Yürüyüşü varolan sorunlarımızdan bir tanesini anlatıyor. Bütün bir dizi sanki bir günde geçiyormuş gibi bir duygu yaratıyor. Oyuncu kadrosu çok iyi, hepsi çok titiz seçilmiş. Hem hikaye, hem oyuncular, hem prodüksüyon hoşuma gitti.
(SABAH)

Hiç yorum yok: