Salı

CEM YILMAZ YAZDIĞI REKLAM SENARYOLARININ ÇALINDIĞINI İDDİA ETTİ


Yazdığı reklam senaryolarının çalınıp 'başkalarınca' 'Kristal Elma' aldığını belirten Cem Yılmaz, isim vermedi



Oynadığı Doritos A La Turka reklamlarıyla gündemden düşmeyen Cem Yılmaz, reklam fikirlerinin çalındığını söyledi. "Doritos'un yeni reklamında slogan değişti. Çünkü yakalanan herkes 'Eğitim şart' demeye başladı. Rahatsız oldum" diyen Yılmaz, şöyle devam etti: "Benim yaptığım reklamlar taklit ediliyor. Kendi yazdığım reklam senaryolarıyla 2 Kristal Elma ödülü aldım, kimsenin haberi yok. Bazen kafamdaki senaryoları insanlarla paylaşıyorum. Böyle olunca da fikrimin çalındığı çok reklam filmi izledim. Hangileri olduğunu söylemeyeceğim. Onlar kendilerini biliyor."

G.O.R.A. 2 geliyor
Ekimde vizyona girecek G.O.R.A. filminin devamının çekileceğini belirten Yılmaz, "Altın Portakal alabilir misiniz?" sorusunu ise şöyle yanıtladı: "Komedi filminin ödül alması zor. Ama 'En İyi Kostüm ödülü' alabilir. Mesela Duvara Karşı' ile G.O.R.A.'yı kıyaslayamazsınız. Komedi filminin oyuncusu başka bir role bürünürse o zaman ödül için şansı artıyor. İyi bir oyuncuyum. Ciddi rolleri de oynayabilirim."
BAYRAM KAYGUSUZ/Milliyet

Hiç yorum yok: