Cuma

SENARİST GAYE BORALIOĞLU DİZİLERİN FİNALİNİ CANLI YAYINDA SÖYLEMEMİŞ...

TV8’deki Yeni Vizyon’un salı sabahı yayınlanan bölümünde Hülya Aydın’ın konuğu Zerda ve Bir İstanbul Masalı’nın senaristi Gaye Boralıoğlu’ydu. Yayın sonrasında TV8’den gelen bültende Boralıoğlu’nun canlı yayında ‘Bir İstanbul Masalı’nda Selim’le Esma evlenecek, Demir alkolik olacak’ ve ‘Zerda ölecek’ dediği haberi vardı.

Ben de bunu dün haber olarak köşeme taşıdım. Söz konusu bölümü izlemediğim için herhangi bir yorum yapmadım, TV8’den gelen bültene dayanarak haberleştirdim. Aynı haber pek çok internet sitesinde de yer aldı.

Ancak işin aslı öyle değilmiş. Dün öğleden sonra medyatava.net işin doğrusunu yazdı. Meğer Boralıoğlu canlı yayında böyle bir açıklama yapmamış.

Program Gora’nın basın toplantısı ve Başbakan’ın açıklamaları nedeniyle iki kez kesilince, Boralıoğlu’yla program ekibinin ‘off the record’ yaptığı konuşmalar, medyaya canlı yayında söylenmiş gibi yansıdı.

Yeni Vizyon gibi kalite çıtası yüksek bir program için tam bir talihsizlik.

Dizilerin yapımcısı TMC de, bu açıklamaların gerçek dışı olduğunu söylüyor. Ama ben yine de ‘Selim’le Esma’nın evlenip, Demir’in alkolik olacağı’ ve ‘Zerda’nın öleceği’ haberlerine inanıyorum.
Cengiz SEMERCİOĞLU/Kelebek

Hiç yorum yok: