Çarşamba

www.senaristim.com


Artık sitemize www.senaristim.com adresiyle de ulaşabilirsiniz.

Yeniliklerimiz ve denemelerimiz devam ediyor. Bir senarist, site site gezmesin, siteler senaristin ayağına gelsin istiyoruz.

www.senaristim.com senaristim diyen herkesin anasayfası olsun, bir senaristin ihtiyacı olan ne varsa bu sitede yer alsın istiyoruz.

Bu amaçla, sag sütunda bir senaristin hergün ihtiyaç duyduğu linkler ve köşeler, sol sütunda ise genelde ihtiyac duyduğu linkler, köşeler olsun istiyoruz.
Ortada ise medya ve haber sitelerinden dakika dakika taze, güncel haberler yayınlanıyor.
Bir javascript programı ile, deyim yerindeyse söz konusu sitelerden "naklen internet yayını" yapıyoruz. Bu yüzden sayfayı sürekli yenilemenizi (refresh) tavsiye ediyoruz.

Çalışmalarımız ve denemelerimiz devam ediyor. Lütfen üşenmeyin, beğeni eleştiri,istelrenizi, ve gereksiz gördüğünüz herşeyi bize bildirin.

adresimiz artık kısa ve akılda kalıcı, yine de senaristim diyorsanız, senaristim.com'u anasayfanız yapmanızı tavsiye ediyoruz.
Bu sitenin, emekleri ve varlıkları herzaman gözardı edilen senaristlerin sanal ödülü olduğunu göreceksiniz:) Bu sanal ödülünüzü hemen alın. İlerde ben bu sitenin ufaklığını bilirim, daha bebekken anasayfamın kucağında büyüdü diyebilirsiniz:)...




adresimiz www.senaristim.com tıkla
girişsayfanız yapmak için oscar ödülüne tıklayınız




Hiç yorum yok: