Cumartesi

SENARİST.TK'DA MEKTUBU YAYINLANDI...TEKLİF ALDI!



Merhaba,

Sayenizde, "bir tv kanalı" adına, bir e-mail aldım.
Senarist arıyormuş, mailimi sizden almış.
Umarım hayırlı olur. Sonuç ne olur şimdiden tahmin etmek çok erken ama ben yine de size teşekkür etmek istedim.

Saygılarımla
Müjde Dural
mdural5@ttnet.net.tr

***
OKURUMUZ MÜJDE DURAL'IN DÜN www.senarist.tk'DA YAYINLANAN MEKTUBU


Merhaba,

Benim sizlere sormak istediğim bir soru var, bilmem yanıtlar mısınız?

Neredeyse on yıla yakın bir zamandır amatör olarak senaryo yazıyorum. Sinema çevresinden gelen biri değilim, Güzel Sanatlar Akademisi ve İngiliz Filolojisi mezunuyum ama sanatın her dalını çok seviyorum. Yıllar önce, içimden geldiği için yazmaya başladım, çok da seviyorum.
Ama yazdığım senaryoları ileteceğim bir yer bulamıyorum, tv kanallarına göndermeye çalıştımsa da, bir sonuç alamadım. Belki okumuyorlar bile...Hatta, yazdığım senaryolardan birini (en sevdiğimi), "Acaba sırf bana mı güzel geliyor? Bir de profesyonel biri okuyup, eleştirse acaba ne der? " düşüncesiyle, - ismi lazım değil- çok ünlü bir senaryo yazarına da yolladım, (kötüyse, bunu bana açıksa belirtmesini özellikle rica etmiştim)sağolsun okuyup, bir sayfalık bir mektup yazdı ve kendi cümleleriyle " yeteneklisiniz bu kesin ama ünlü biri olmadığınız için yapımcılar sizin senaryolarınızı çekme riskini göze almazlar" yanıtını verdi.

Ama ben hala yılmadım, yazdığım senaryoları veya senaryo özetini, sinopsisini iletebileceğim yer/yerler varsa, zahmet olmazsa bana e-postayla gönderebilir misiniz?
Yanıtınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

Saygılarımla,

Müjde Dural

Ankara

***
not: AMACINA UYGUN OLMAYAN EPOSTALAR ALMASI GEREKÇESİYLE, OKURUMUZUN EPOSTA ADRESİ YAYINDAN KALDIRILMIŞTIR. BİLGİLERİNİZE

1 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.