Perşembe

"OKUR"DAN HAKAN-UTKU İÇİN "EYLEM" ÇAĞRISI


sevgili senaristler,
hemen belirteyim, branşınızla uzaktan yakından alakam olmamasına rağmen sitenizin tiryakisiyim. elleriniz dert görmesin. ama biraz daha sık günceleyin lütfen.
şimdi gene size uğramışken hakan-utku haberini gördüm. bir merakım da onları okumaktır.inanın kahroldu. fakat hiç şüphem yok ki bu basın camiasında bir gün elbet eden bulacak. yoksa inandığım bütün yüce değerlerden kuşku duyacağım.
herneyse. gelelim düzeltmeye. efendim sinek küçüktür ama mide bulandırır hele yayın yapıyorsanız daha da beter olur. güven bunalımı yaratır. o nedenle zaman kaybetmeden siz dostlarımı uyarayım dedim.ziyaretlerin arttığı sabah saatleri gelmeden düzeltirsiniz belki.
ayşe özyılmazel neco'nun eşi değil kızıdır. eşinin adı oya. oya germen diye bilinirdi eskiden. şarkıcılık yıllarında. ayşe ise yanlış hatırlamıyorsam babasıyla sahneye çıkıp şarkı söylüyor. neco'nun bir kzı daha var ama adını hatırlamıyorum. bence google'a tıklayı onu da öğrenin mutlaka vardır.
buradan da bir sonuç çıkardım. demek ki ayşesiz gazete olmuyor. bakalım bu ayşe de ablasına benzeyecek mi?
fakat beni asıl bizim çocuklar ilgilendiriyor: hakan-utku.
peki bu çocuklalrın dönüşü veya bunlara yapılan ayıpla ilgili bir mail zinciri filan oluşturulamaz mı?
sessiz kalmamak lazım çünkü arkadaşlar.
ben şimdi bir mail de sabah'a döşeneceğim elbette ama bir elin nesi var. değil mi?
sevgilerimle
zeki f. sungur
***
Senarist.tk'nın notu:
Sayın Zeki F. Sungur'un düzeltmesi yerinde bir düzeltme. Araştırdık.Hata bize ait.
İlgisine ve bilgisine teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok: