Cumartesi

MELTEM CUMBUL:" ÇEKTİĞİNİZ FİLM BİR YAVUZ TURGUL SENARYOSU OLUNCA..."

 

Türk sinemasında pavyon kadınını oynamayan star yoktur herhalde. Siz de milli oldunuz. Kendinizi nasıl hissediyorsunuz?

- Çektiğiniz film bir Yavuz Turgul senaryosu olunca, pavyonu kullanış biçimi bile farklı oluyor. Ben farklı bir pavyon kadınıyım. İçli türküler söylüyorum. Dünya aslında türkü barda çalışmak istiyor ama maalesef oralara kadar uzanamamış. Konsomasyondan hoşlanmıyor. Türkülerle insanları hem eğlendiriyor hem içlendiriyor.

Bu role nasıl hazırlandınız?

- İstanbul’da bir sürü pavyon gezdim. Ama daha önce İzmir’de Basmane’de Aydınlı arkadaş grubumla bir pavyona gitmiştik. Çok ilginçti. Bu karakteri keşfetmek için çok uğraştım. Şu anda onla yatıp onla kalkıyorum. Kocamın yanında bile sürekli rolümü oynuyorum.

Şener Şen’le bu kadar yakın çalışmak nasıl bir his?

- Bundan üç-beş yıl önce bana ‘Türk sinemasında kiminle çalışmak istiyorsunuz’ diye sorsaydınız yönetmen olarak Yavuz Turgul, oyuncu olarak da Şener Şen derdim. Şener Şen’le karşılıklı oynamak bana çok heyecan veriyor. Bu film bittiği zaman çok üzüleceğim. Çünkü çok güzel ve çok dolu vakit geçiriyorum. Öğrendiğim çok şey var. Gerçekten benim oyunculuk kariyerimde çok önemli bir nokta.

Filmde hangi türküleri söylüyorsunuz?

- ‘Mavilim Mavişelim’, ‘Etek Sarı’ ve ‘Ayrılık Ateşten Bir Ok’. Bunları söylemek için türkü dersleri aldım. Filmin soundtrack’ında da söyleyeceğim.

Yürek Yarası yüreğimizi yaralayacak içli bir film mi?

- Senaryoyu okuduğumda güldüğüm yerleri de oldu ama çok ağladım, çok etkilendim. Oynarken de çok etkileniyorum. Onun için her anını çok derinden yaşıyorum.
(hürriyet)

Hiç yorum yok: