Çarşamba

ELEŞTİRMEN BURAK GÖRAL SENARYO YAZDI; ERCAN DURMUŞ ÇEKİYOR


'GECE 11:45'İN ÇEKİMLERİ BAŞLADI! YÖNETMENLİĞİNİ ERCAN DURMUŞ'UN YAPTIĞI, BAŞROLLERİNİ DE FERİDUN DÜZAĞAÇ, YELDA REYNAULD VE YİĞİT ÖZŞENER'İN PAYLAŞTIĞI 'GECE 11:45' ADLI FİLMİN ÇEKİMLERİNE BAŞLANDI! FİLME İLİŞKİN BEYOĞLU CAFE KREPEN'DE DÜZENLENEN BASIN TOPLANTISINDA KONUŞAN DÜZAĞAÇ, DAHA ÖNCE KENDİSİNE OYUNCULUK İÇİN PEK ÇOK TEKLİF GELDİĞİNİ, ANCAK BU PROJEYİ ÇOK BEĞENMESİ ÜZERİNE KABUL ETTİĞİNİ SÖYLEDİ!

Feridun Düzağaç, 'Bu benim için çok büyük bir heyecan. İlk kez oyunculuk yapıyorum. Ama sanırım bu projeye zararım dokunmayacaktır' dedi.

Yelda Reynauld da, bu filmin uzun süredir kendisini bu kadar heyecanlandıran ilk proje olduğunu belirterek, 'eski hayatından kaçıp hedeflediği özgür ve aşk dolu bir hayatı yaşamak isteyen bir kadını' canlandıracağını bildirdi.

Yiğit Özşener de, filmde bir senaryo yazarını canlandıracağını anlatarak, eserin hikayesinde, 'gerçek hayatta biraraya gelmeyecek 3 farklı karakterin senaryo yazarı aracılığıyla hayatlarının kesişmesinin anlatıldığını' söyledi.

Filmde rol alan ünlü fotoğrafçı Nihat Odabaşı da, oyunculuk yapmayı eskiden beri çok istediğini ifade ederek, 'Çünkü bana, oyuncu olmak çok zengin yaşamak, pek çok hayatı birden yaşamak gibi geliyor. Ercan Durmuş, filmin fotoğraf çekimlerini yapmaya gittiğimde bana rol teklif edince de, böyle bir fırsatım varken kaçırmak istemedim' dedi.

Filmin senaryo yazarı ve sinema eleştirmeni Burak Göral da, sinemanın hep girmek istediği, ama daha önce cesaret edemediği bir alan olduğunu belirterek, 'İnsana dair, çok sıcak, bu ülkede, bu şehirde yaşayan insanların çok rahat içine girebileceği, biraz da melankolik bir hikaye oldu' diye konuştu.

Çekimleri, Beyoğlu, Beşiktaş, Sultanahmet, Maçka Parkı gibi mekanlarda sürdürülen filmin, Ekim ayındaki Antalya Film Festivali'ne yetiştirilmesi hedefleniyor
(İXTANBUL)

Hiç yorum yok: