Pazartesi

ZAFER ERGİN KURTLAR VADİSİ'NDEN AYRILACAĞINI AÇIKLADI!


n Devlet-mafya-polis üçgeninde geçen olayların anlatıldığı ‘Kurtlar Vadisi’nde deprem yaşanıyor. Polat Alemdaroğlu rolüyle ekrana gelen Necati Şaşmaz ve dizinin senaristi olan kardeşi Raci Şaşmaz’ın, Kadiri tarikatının müridleri olduğu yolunda Kelebek’te yer alan haberlerden sonra kadroda dağılmalar başladı. Dizide Baron’u canlandıran Zafer Ergin, Kelebek’e yaptığı açıklamada, ‘Karmaşık işlerle değil, oyunculuğumla gündeme gelmek isterim. Yeni sezonda ben yokum’ dedi.

Konuk oyuncu olmam

n Zafer Ergin şunları söyledi: Prensibim olmamasına rağmen Osman Sınav’ın ısrarları üzerine dizide bir yıl konuk oyuncu olarak rol aldım. Benim prensiplerimin içinde konuk oyuncu olmak yoktur. Osman ikinci yıl, konuk oyuncu olmayacağımı söyledi. Ancak bu yıl da değişen bir şey yok. Bu yıl sekiz bölümde rol almadım. Şimdi Osman, işleri başkalarına devretmiş. Bütün bu gelişmelerden hiç haberim yok. Osman’ın diziyi devrettiği kişileri de tanımıyorum.

Tarikat da çıkınca

n Sadece Raci Şaşmaz’ı senaryo yazarı olarak tanıyorum, o kadar. Benim muhatabım Osman Sınav’dır. Bir de bunların üzerine tarikat haberleri binince, ‘Benim Kurtlar Vadisi’nde işim bitmiştir’ dedim. Yani yeni sezonda artık ben olmayacağım. Tarikat, mafya gibi durumların ortaya çıkması açıkçası beni rahatsız etti. Ben karmaşık işler yerine oyunculuğumla gündeme gelmek isterim. Osman Sınav, Çakır’ın öldürüldüğü dönemlerde, ‘Baron da öldürülebilirdi’ demişti. Ben onlar öldürmeden bu diziden ayrılıyorum.

Hiç yorum yok: