Çarşamba

POPÇU ATİLLA TAŞ'TAN ŞAŞIRTICI İDDİA: "G.O.R.A'NIN SENARYOSUNU BENDEN ÇALDILAR


Show TV'de Saba Tümer'le Bu Gece'ye katılan popçu Atilla Taş şaşırtıcı ididalarda bulundu.
Atilla Taş özetle şunları söyledi; " Atilla Taş, popçudur, şarkıcıdır diye beni başka bir yere koyuyorlar.Bazı şeyleri bana yakıştıramıyorlar.Fakat benim başka meziyetlerim de var. Ben birsenaryo yazdım. Prodüktöre verdim.( Erol Köse'yi kast ediyor) O da çok beğenmiş…Filmi çekmeye karar verdiler…Ben kendim oynayım demiyordum…Ama beni çok kenara ittiler. Buna çok içerledim. Adımı anmıyorlar ama o senaryoyu ben yazdım…Hatta senaryonun ilk adı "Uzayın Yolları Taştan" idi…Benim soyadım Taş ya, ondan…Belki benim yazdığım senaryoyu değiştirmiş olabilirler ama o hikaye benim…"
Saba Tümer'in "Bazı kişilere cevap hakkı doğuyor. Cem Yılmaz turnede ama bizi izliyorsa bağlanabilir" demesi üzerine Atilla Taş şunları söyledi…
"Bağlansın o da biliyor…Bunu bilen o çevrede çok kişi var…Ama birden bire hepsi sağır dilsiz oldular…Bazı hatırlı kişiler beni durdurdu.ortaya çıkmadım…Şimdi kendisi diyor ki, 'O reklam filmini benden çaldılar. Sen kimden çaldın?...Onu söylemiyor"
Saba Tümer'in "Bu iddianız kanıtlayabilecekmisiniz şeklindeki sorusu üzerine "Atilla Taş elimde notertasdikli sinopsis var.Hakkımı mahkemelerde arayacağım"dedi

Hiç yorum yok: