Cuma

"BENİM ADIM KIRMIZI" RADYO TİYATROSUNA UYARLANIYOR


'Mikrofonda Orhan Pamuk 'Benim Adım Kırmızı', 'Radyo Tiyatrosu'na uyarlanıyor. Zuhal Olcay, Tamer Karadağlı, Okan Bayülgen gibi isimlerin rol alacağı projede Pamuk'un da bir rolü olacak Radyo Tiyatrosu'nu 40 yılı aşkın süredir devam ettiren TRT İstanbul Radyosu, Orhan Pamuk'un 'Benim Adım Kırmızı' adlı romanını mikrofonlara taşıyor. TRT'nin Radyo Televizyon dergisinin haberine göre prodüktörlüğünü Kıvanç Nalça'nın üstlendiği oyunun müziklerini ise Mercan Dede yapacak. Oyuncu kadrosu için Zuhal Olcay, Ayla Algan, Müşfik Kenter, Okan Bayülgen,Haluk Bilginer ve Tamer Karadağlı gibi ünlü isimlerin düşünüldüğü oyunda, Orhan Pamuk'un da bir rolü olacak. Kast çalışmaları süren oyunun kayıtlarının, bu ay içinde yapılması planlanıyor. Pamuk'un 'Cevdet Bey ve Oğulları' adlı eserinin uyarlama çalışmaları da sürdürülüyor. İskender Pala'nın eseri yakında İstanbul Radyosu Tiyatro ve Eğlence Yayınları Müdürü Ergisoy Acarbaş, mikrofona taşımayı planladıkları eserler arasında Prof. İskender Pala'nın 'Babil'de Ölüm' İstanbul'da Aşk ' adlı romanının da olduğunu söylüyor. '

Hiç yorum yok: