Pazar

AİLE BOYU BİR FİLM... SENARİSTİ DOUGLASLAR'I BİR ARAYA GETİREN FİLMİ ANLATIYOR


IT RUNS IN THE FAMILY/BABALAR VE OĞULLARI
Senaryo: Jesse Wigutow
Yönetmen: Fred Schepisi Oyuncular: Michael Douglas, Kirk Douglas, Cameron Douglas, Diana Douglas, Bernadette Peters, Rory Culkin

Genç senaryo yazarı Jesse Wigutow "It Runs in the Family"nin nasıl şekillendiğini
şöyle açıklıyor: "Önceleri belirli bir karakter çevresinde dönen bir öykü
fikriyle başlamıştım. Yaşlı bir adam olacaktı. Bu karakteri yaratırken kız arkadaşımın
ve benim büyükbabamdan esinlenmiştim. Fikri geliştirdikçe daha farklı yardımcı
karakterler devreye girmeye başladı. Hepsinin kendine özgü bir öyküsü vardı.
Senaryonun yarısına vardığımda tek bir aileden dört adamın yaşamını izlemekte
olduğumun farkına vardım. Bu kadarının fazla olduğunu hissettim. Tekrar geri
dönerek senaryoyu üç erkeği kapsayacak biçimde yeniden biçimlendirdim. Tek bir
ailenin üç farklı kuşağı olacaktı. Gromberg ailesi böyle doğdu."

Hiç yorum yok: