Perşembe

SENARİST VASIF KÜÇÜKORUÇ YÖNETMENLİĞE DE BAŞLADI


İki yıl önce Rafet El Roman’ın rol aldığı ‘Asayiş Berkemal’ adlı dizi, önümüzdeki günlerde ‘Bizim Karakol’ adıyla gösterilecek. Dizinin 2004 versiyonunda ünlü şarkıcının boşandığı eşi Tuğba Altıntop oynuyor.

Yönetmenliğini Vasıf Küçüoruç’un üstlendiği, Dursun Ali Sarıoğlu, Ferdi Akarnur, Sinan Bengier, Selahattin Taşdöğen, Tuğba Altıntop, Eylem Şenkal, Özlem Ertem, Volkan Saraçoğlu ve Yılmaz Tüzün’ün rol aldığı ‘Bizim Karakol’ adlı dizi önümüzdeki günlerde TGRT’de ekrana gelecek. Aynı kadro iki yıl önce de, ‘Asayiş Berkemal’ adlı dizide buluşmuştu. Dizinin çekimlerine geçtiğimiz hafta başlanan yeni bölümlerinde, iki yıl önceki dizide rol alan Rafet El Roman’ın yerine boşandığı eşi Tuğba Altıntop oynadı. Yine bir karakolda yaşanan komik olayları ekrana taşıyacak olan ‘Bizim Karakol’da oynamaktan mutluluk duyduğunu söyleyen Altıntop, ‘Rafet’in yerine artık ben varım. Bir polis memurunu canlandırıyorum. Dizimiz ve ekibimiz çok keyifli. Tutacağından umutluyum’ dedi.

GALERİCİYLE BERABER

Bu arada Serkan adında bir oto galeri sahibine aşık olduğunu söyleyen Altıntop, ‘Evet aşığım, üstelik çok seviyorum. Şimdi doğru ilişkiyi buldum. Üç aydır birlikteyiz. Ailelerimiz tanıştı, birbirlerini çok sevdi. Temmuz ya da ağustos ayında kızlarım da yanıma gelecek. Onun mutluluğu çok ayrı. İki ay onlarla tatil yapacağım, onlara en sevdikleri yemekleri yapacağım. Rafet gelir mi bilmiyorum ama gelirse de gelmezse de fark etmez. Artık ben yolumu çizdim’ diyor.
Dilek DALLIAĞ/hürriyet

Hiç yorum yok: