Çarşamba

ULUSLARARASI TİYATRO FESTİVALİ TÖRENİNDE , DEVLETİN VALİSİYLE , DEVLETİN TİYATRO GENEL MÜDÜR YARDIMCISI KAPIŞTI



Trabzon'da başlayan 5'inci Karadeniz'e Kıyısı olan Ülkeler Tiyatro Festivali'nin açılış töreni sırasında skandal yaşandı. Trabzon Valisi Aslan Yıldırım, çelengi birlikte koyma teklifini reddettiği ve kendisiyle eli cebinde konuştuğu için kızdığı Devlet Tiyatroları Genel Müdür Yardımcısı Tamer Levent için "Pis sarhoş. İçmiş, içmiş gelmiş buraya. Kokudan yanına yaklaşılmıyor'' dedi. Vali Yıldırım'ın savcılığa suç duyurusunda bulunmasının ardından alkol testi için hasatneye gönderilen Tamer Levent, 120 promil alkollü çıktı.
Devlet Tiyatroları Genel Müdür Yardımcısı Tamer Levent gazetecilere "Ben valiyle atışmadım. Burada bana sarhoş denilecek durum yok. Akşam alkol almıştım, gündüz almadım'' diye konuştu.
Vali Yıldırım, "Adam, eli cebinde, gayet saygısız şekilde devletin valisiyle konuşmaya çalıştı. Çelengi kendilerinin bırakması yeterlidir. Sarhoştu, fazla içki almıştı. Sanatkarlar biraz terbiye hudutlarını aşıyorlar. Halbuki, nezaket kurallarını çok iyi bilmeleri lazım. Bu saygısız davranışını bakanlığa bildireceğim'' dedi.
(MİLLİYET/SONDAKİKA)

Hiç yorum yok: