Pazartesi

MÜJDAT GEZEN, "MAHMUT"U DİZİ YAPMAK İÇİN SENARYOSUNU YAZDI


Yarattığı 'Mahmut' karakterini yaşatacağını da müjdeleyen Gezen, reklam teklifini kabul etme nedenini, "Ben önce kendi evimin dış cephe kaplamasını yapmıştım, evimin son halini çok beğendim. Sonra böyle bir reklam teklifi alınca seve seve oynamayı kabul ettim" sözleriyle açıklamıştı. 'Mahmut'un doğuşunu yaşatma kararını ise Gezen şöyle anlattı: "Amerikan Siding reklamı çok beğenildi ve çok tutuldu. Ben de reklam filmindeki kahramanın televizyon dizisi halinde şu an senaryosunu yazıyorum. Reklam filmindeki 'Mahmut' tipinin bu kadar tutacağını tahmin etmiyorduk. Bir gün spor programı izliyordum. Röportaj yapılırken arkaya biri girdi. Ekrana doğru el salladı ve arkadaşını aradı. Yayın falan kesildi. Bana da bu tip çok enteresan ve komik geldi. Ben de bunu kullanmak istedim. Şimdi tipleme üzerine kurulan senaryonun ilk bölümünü yazdım. İkincisini de yazıp, iki bölüm halinde televizyon kanallarına satacağım. Ne olsa yaptığım işler elimde kalmıyor. Eğer devamı çekilmezse bile film halinde kullanılır. Her durumda yaptığım şey, bir şekilde değerlenir."
SABAH

Hiç yorum yok: