Perşembe

MEDYA TAKİP MERKEZİ: BİR AY İÇİNDE 43 SAAT ÇİKOLOTA REKLAMI YAYINLANDI...

Televizyonda 43 marka toplam 44 milyon 385 bin 995 $ değerinde reklam verdi..

Mart ayında 14 televizyon kanalında yayımlanan çikolata ve çikolatalı ürünlerin reklamlarını inceleyen MTM Medya Takip Merkezi, toplam 43 markanın 5877 adet reklam verdiğini tespit etti. Bu reklamların toplam süresi yaklaşık 43 saate ulaşırken, oluşturdukları ekonomik değerse 44 milyon 385 bin 995 USD olarak gerçekleşti. Bir ay boyunca 451 reklamı yayımlanan ‘Albeni’, en çok reklam veren marka oldu. Onu 450 adet reklamla ‘Piko’ ve 447 reklamla ‘İkram’ takip etti.
Ülker televizyonda en fazla reklamveren firma olurken onu Nestle ve Piyale izlediler.

EN ÇOK REKLAMVEREN İLK 3 FİRMA
FİRMA Toplam Reklam Adedi FİRMA Toplam Süre (Sn) FİRMA Reklam Değeri (*)
ÜLKER 3193 ÜLKER 90.196 ÜLKER $26.075.225
NESTLE 842 NESTLE 22.721 NESTLE $6.660.870
PİYALE 639 SAGRA 10.185 SAGRA $2.999.230
***
senarist.tk'yı basın listesine alarak, bülten gönderen, Alev Özcan'a teşekkür ederiz...

Hiç yorum yok: