Pazar

DENİZ AKKAYA: "DİZİDE 'VAJİNAM DEPRESYONDA DİYEBİLMEYİ İSTERDİM"


Deniz Akkaya'yı yakında "Sex and the City" benzeri yeni bir dizide izleyeceğiz: "Metropalas". Akkaya dizide şehirli, ilişkilerinde başarısız dört kadından biri olacak. Kendisine gelince... "Ben 'Erkeğimin geyşası olurum' diyen kadınlardan daha iyi bakarım kocama" diyor

"Metropalas" "Sex and the City"ye ne yönlerden benziyor?
Birebir aynısı değil ama başlangıç noktası aynı: Dört şehirli kadının hikayesi. İşlerinde çok başarılı olan ama özel hayatlarında bir türlü dikiş tutturamayan, aynı apartmanda oturan dört kadın... Özellikle bağdaştırabileceğiniz karakter "Sex and the City"deki Carrie yani Sarah Jessica Parker'ın oynadığı rol. Ben de onun gibi gazeteciyim dizide. Ama ilişkilerinde Carrie kadar sakarlık yapan biri değilim. Benim yüz tipim daha dominant bir karakter yüzü. Karakteri biraz da Deniz Akkaya'ya uyarlayarak çektik. İsmi Yelda. Bir dergide ilişkilerini yazıyor.

"Sex and the City" diyaloglarıyla, sevişme sahneleriyle Türk televizyonları için cüretkar sayılabilir. Sizin diziniz bu konularda ne kadar rahat olacak?İşte bu noktada ayrılıyoruz. Tabii ki ben çok isterdim dizide, Carrie gibi "Vajinam depresyonda" diyebileyim. Ama olmuyor burada. Prime time'a bir iş yapıyoruz, çocuklar henüz uykuda değiller. Daha geç vakte koysanız bile tepkiler alabiliyor. Ama genel olarak diğer Türk dizilerine göre daha cüretkar cümleler olacak. Oradaki kadar özgür davranabilmeyi çok isterdim. Ama içinde bulunacağım bir sevişme sahnesi olursa "Dizi sırf bu yüzden başarılı oldu" diyecekler. Başarı sağlamazsa da "Bu yüzden aileler telefon etti, yayından kaldırdılar" diyecekler.
ASLI ÇAKIR/Milliyet

Hiç yorum yok: