Salı

BKM G.O.R.A'YI "DEVLETTEN" SATIN ALDI...EKİMDE VİZYONA GİRECEK FİLMİN BUGÜN TANITIMI YAPILDI


FLAŞ!.. FLAŞ!.. FLAŞ!.. CEM YILMAZ’IN ‘GORA’SI BUGÜN RESMİ OLARAK ‘KURTARILDI’ VE BASINA TANITILDI! YILMAZ, ‘GORA’NIN ANLAMINI İLK DEFA AÇIKLADI VE “GÜZEL OLMAZSA REAKSİYON ALMAZ”IN KISALTMASI OLDUĞUNU SÖYLEDİ! TOPLANTIYA KATILANLARI GÜLMEKTEN KIRIP GEÇİREN YILMAZ’A, BAKAN ABDULLATİF ŞENER DE ÖVGÜLER YAĞDIRDI! FİLM EKİM'DE GÖSTERİME GİRECEK!
Cem Yılmaz'ın Star Grubu'na sipariş üzerine yaptığı, ancak gruba ihtiyati tedbir kararı uygulanması nedeniyle gösterime giremeyen ‘GORA’ filminin gösterim hakkını 2 milyon dolara BKM Film Şirketi'ne veren sözleşme, Devlet Bakanı ve Başbakan Yardımcısı Abdüllatif Şener'in huzurunda imzalandı!
Şener, konuşması sırasında Cem Yılmaz'a 'GORA'nın ne anlama geldiğini sordu.

Bunun üzerine Cem Yılmaz, 'Eğlenceli bir şey yapalım, komedi filmi olsun diye düşündük. GORA da 'Güzel Olmazsa Reaksiyon Almaz'ın kısaltması... Bunun ilk defa açıklıyorum' dedi.

Bakan Şener, filmin yaklaşık 6 aylık montaj aşamasından sonra Ekim ayında BKM Film Şirketi tarafından vizyona gireceğini dile getirerek, 'İzlemek için Ekim ayını bekleyeceğiz' diye konuştu.
Filmin tamamlanmış bölümlerini izlemediğini, ancak izleyenlerden olumlu bilgiler aldığını da ifade eden Şener, şöyle dedi:
'Film özellik arzediyor. İzleyemedik ama bazı arkadaşlardan duydum. Film o kadar dinlendirici, o kadar rahatlatıcı, gülmeye hazır olanlar ve olmayanlar için o kadar uygun sahnelerle dolu ki, bir defa seyretmek yeterli olmaz. Her rahatlamak istediğinizde mutlaka GORA filmine tekrar tekrar gitmek zorundasınız. Öyle zannediyorum, vizyona girdikten sonra, sinemalarda gösterime başladıktan sonra GORA filmini bir seyreden en az 10 kez seyretmeden sezonu kapatmayacak.' Bu sözler üzerine Cem Yılmaz, 'Allah'ım bugünleri gördük ya... 'Ağla Türkiye' afişiyle girelim mi?' diye konuştu.

Yılmaz, törene katılan oyunculara hitaben de, 'Ben size dedim değil mi çok acayip promosyon yapacağız diye... ' dedi.

Şener de, 'Ben kaç kere seyrederim filmi bilmiyorum. Cem Yılmaz'ı tanımlamak için kelimeler bulamıyorum. Cem Yılmaz'ı anlatmak kelimelerin kifayetsiz kaldığı sınırı ifade ediyor' diye konuştu.

Bunun üzerine Cem Yılmaz da, '(Efendim Cem Yılmaz kifayetsiz) diye yazacaklar' şeklinde espri yaptı.

Bu arada, 'GORA' filminin gösterim hakkını 2 milyon dolar artı KDV'ye BKM Film Şirketi'ne veren sözleşme, Film Türk A.Ş. adına Star Medya Grubu Başkanı Adem Gürses ile BKM Film Şirketi adına Necati Akpınar tarafından imzalandı.
Adem Gürses, böylece filmin TV hakları hariç gösterim hakkının BKM Film Şirketi'nin olduğunu söyledi.
Bakan Şener de, 'GORA' filminin mülkiyet haklarının Film Türk A.Ş'ye ait olduğunu ve bu hakların, TV gösterim hakkı hariç BKM filme devredildiğini ifade ederek, bunun karşılığında da 2 milyon dolar artı KDV ile anlaşma sağlandığını ve bedelin peşin ödendiğini söyledi.
Cem Yılmaz, gazetecilerin 'Filmi kaç kişi izler?' soruları üzerine de, 'Film ciddi rakamlara ulaşacak. İnsan şu kadar kişi gelir demek istemiyor... O işin uğuru mu, edebi mi?... 8 milyon kişi gelir aşağı yukarı...' dedi.

Bakan Şener'in 'Bir kere izlerlerse' sözleri üzerine Yılmaz, 'Yani 80 milyon. Türkiye'de 70 milyon insan olduğunu varsayarak, 80 milyon kişi izler. Türki Cumhuriyetler var. Azerbaycan'da başka bir isimle yayınlanacak 'Benim Özüm GORA' şeklinde...' diye espri yaptı.
Bu arada Cem Yılmaz, 'GORA' filmiyle ilgili kendisinin hiçbir alacağının olamadığını, senaryo ve başrolü için parayı filmin başında aldığını hatırlattı.
Cem Yılmaz, 'GORA' filminin, uzaylılar tarafından kaçırılan bir kişinin hikayesi olduğunu ifade ederek, 'Neşeli bir film oldu. Zor şartlarda çalıştık. Devlet Bakanı ile filmi tanıtacağım aklıma gelmezdi. Çok sevinçliyiz. Komik bir film. Ama bütün bu olanlardan daha komik değil' diye konuştu.

Yönetmen Sorak'ın, çekimler sırasında yaşanan olumsuzlukları anlattığı sırada Cem Yılmaz, 'Ben 'abdest' diyorum. Bilim kurgu filmi bile yapıyorsanız... Buradan Amerikan sinemasına söylüyorum, başında kurbanını keseceksin. Bence böyle...' diye espri yaptı.
(İXTANBUL)

Hiç yorum yok: