Çarşamba

YILMAZ ERDOGAN PEPSİ İÇİN 7 REKLAM SENARYOSU YAZDI



İtalyan kadınlar bıyığıma bayıldı

Yılmaz Erdoğan, ‘Vizontele Tuuba’ filmiyle yarıştığı 23. Uluslararası İstanbul Film Festivali çerçevesinde önceki akşam Zarifi’de düzenlenen kokteyle katıldı. Kokteylde Pepsi firması ile 1.5 yıllık sözleşme yaptığını ve firmanın reklam filmleri için yedi ayrı senaryo hazırladığını belirten Erdoğan, 15 Ağustos’ta da Cem Yılmaz’la yeni bir sinema filminin çekimlerine başlayacağını söyledi.

Erdoğan, yeni film için bıyıklarını kesip kesmeyeceği sorusuna da, ‘Rolüm neyi gerektirirse yaparım. Keserim de... Ama şunu söyleyeyim, bir ara İtalya’ya gittiğimde bütün kadınların bana kesik attığını, baktığını gördüm. Bakışlar hiç fena değildi hani. Neler oluyor dedim. Karizmatik miyim, hoş muyum, neyim... Sonra bir baktım ki ülkedeki tek bıyıklı benim! Dünyada bıyık neredeyse tarih oldu vallahi. Ama ben bakışlardan rahatsız olmadım’ diye yanıt verdi. Erdoğan, Yüksel Ak ile birlikte olduğu iddialarını da ‘Yakından, uzaktan tanışıklığım yok’ sözleriyle reddetti.
Dilek DALLIAĞ /HÜNNİYET

Hiç yorum yok: