Salı

VATAN'IN RÖPORTAJINI HÜRRİYET KENDİNE Mİ MÂL ETTİ?


Vatan gazetesinde yayınlanan Uğur Yücel roportajını, dün biz de sitemizde yayınlamıştık...
Aynı cümleleri bu kez Hürriyet'de haber olarak gördük.
Hürriyet Vatan'ın röportajını mı izinsiz kullandı, yoksa Uğur Yücel her yerde tıpatıp aynı cümleleri mi kuruyor bilemiyoruz...
Ama Hürriyetin arşivden eski resim kullanması da şüpheleri artırıyor...
her neyse...
Bu medya sitelerinin konusu...
Ama bu sayede " Alacakaranlık'ın senaryosunu Uğur Yücel'in yazdıgı" iddiası pekişiyor...
Oysa jenerikte başka 3 senaristin ismi geçiyor...
Uğur Yücel'in ismi ise senaristler arasında yok...
Bizim dikkat çekmek istediğimiz husus burası...
***
Hurriyet'in haberi aynen aşagıda...
***
Alacakaranlık dizisinde ‘komiser Kemal Tahir’i canlandıran Uğur Yücel, aynı dizide yıllar önce aşık olduğu kadını canlandıran Sezen Aksu’yla bir sinema filmi yapmak istiyor. Yücel, ‘Sezen benim yapacağım filmlerde olmak istiyor. Ben de Sezen’in çok büyük bir aktris olduğuna inanıyorum. Onunla bir film yapacağım’ diye konuştu.

Ünlü aktör, Aksu’nun dizinin oyuncu kadrosuna dahil olmasıyla ilgili olarak da şunları söyledi:

‘Bu rolü Sezen Aksu canlandırsın ya da konuk sanatçılık yapsın diye düşünmemiştik. Zaten diziyi ben çekmiyorum, senaryoyu yazıyorum sadece. Çocuklara da karışmak istemem. Sezen oynamak istedi, bir gün ‘O kızın annesi çıkacak değil mi, onu ben oynayacağım’ dedi. Ben de ‘Gel oyna’ dedim...’

Hiç yorum yok: