Salı

TÜRKER İNANOĞLU: " YAZARLIK KONUSUNDA YILMAZ ERDOGAN'IN MÜTHİŞ BİR KABİLEYET OLDUĞUNU VERDİĞİ İLK SAYFADAN ANLAMIŞTIM"


Yasemin Yalçın’ın büyük kabiliyeti, ilk sete çıktığı an belli olmuştu. Televizyon programlarındaki komedi oyunları ve skeçlerde, senaryoları Yasemin’in üzerine inşa ettiriyordum. Onda izleyiciyi hemen avucunun içine alabilen bir sihir vardı. Show TV’ye Yasemin üzerine kurulmuş bir dizi teklifi verdim. ‘Haşlama Taşlama’ adlı bu dizinin yazarı da Yılmaz Erdoğan’dı. Yazarlık konusunda Yılmaz’ın da müthiş bir kabiliyet olduğunu verdiği ilk sayfadan anlamıştım. Ofisimin arkasında Yılmaz’a özel bir daire verdim. Senaryoları yazmaya başladı. Ama içinde oyunculuk kıvılcımları vardı. Bir gün bana, ‘Ben de oynayabilir miyim?’ dedi. ‘Tabii’ dedim. Müthiş bir hevesle kendine de tipler yazmaya başladı. Bir süre sonra Yasemin, Yılmaz’ın rollerini kıskanmaya başladı. Neticede bu dizilerden Türk televizyonlarına, sahnelerine iki müthiş star patladı.

Sefa Kaplan'ın Türker İnanoğlu ile yaptıgı röportaj için tıklayınız

Hiç yorum yok: