Pazar

MEHMET ALi ERBİL:" BENİ HEYECANLANDIRAN HER SENARYODA ROL ALMAK İSTİYORUM"


"Şimdi Hababam Sınıfı’nın ikincisi için kolları sıvadık. İsmi de ‘Hababam Sınıfı Askerde...’ Bu film, diğerinden en az on kat daha komik olacak. Ben Yarbay Bedri olarak kamera karşısına geçeceğim. Çekimlere temmuz ayında başlanacak. Kadro aynı ama başka sanatçılar da olacak. Mesela Hülya Avşar, Cem Yılmaz ve Ata Demirer düşünülüyor. Görüşmeler sonucunda ne olur bilmiyorum. Belki olur, belki de olmaz. Yani şu anda kesinleşmiş bir şey yok. Bunun dışında Tunç Başaran’ın bana gönderdiği bir senaryo var. Bu senaryoyu okuyorum. Bu projeyi de düşünme aşamasındayım. Kısacası beni heyecanlandıran her senaryoda rol almak istiyorum. Bu yıl vizyona giren bütün filmleri izledim. Beni en çok ‘Altın Ayı’ ödülünü alan ‘Duvara Karşı’ filmi heyecanlandırdı. Tam bir yönetmen filmi olmuş. Çok beğendim."
(tatlises.com.tr)

Hiç yorum yok: