Cuma

BENİMLE OYNAR MISIN'I UĞUR YAĞCIOĞLU YAZIYOR




Özel yaşamına müdahale edildiği gerekçesiyle ‘Çocuklar Duymasın’ dizisinden ayrılan Pınar altuğ, dün Kanal D’de yayınlanacak yeni dizisi ‘Benimle Oynar mısın’ için ilk kez kamera karşısına geçti.

Altuğ’un yanı sıra Ebru Cündübeyoğlu, Betül Şahin, Dolunay Soysert, Tolga Savacı ve Bekir Aksoy’un rol aldığı, yönetmenliğini Ersoy Güler’in yaptığı, senaryosu Uğur Yağcıoğlu tarafından yazılan dizide, Altuğ, genç bir televizyon yöneticisini canlandıracak. ‘Dört arkadaşın yaşamlarını işleyen bir dizi bu... Ben Nisan adında bir karakteri canlandırıyorum’ diyen Altuğ, bundan böyle Meltem devrinin kapandığını ve Nisan’ın başladığını da sözlerine ekledi. Altuğ, ‘Meltem’i unutmak gibi bir çabam yok. O hayatımda yer eden bir karakterdi. Ama benim için o sayfa kapandı ve yepyeni bir sayfa açtım. Artık insanlar beni Nisan olarak tanımaya başlayacak’ dedi.
Arzu AKBAŞ/hurriyet

Hiç yorum yok: