Perşembe

ACUN ILICALI: "KENDİMİ TELEVİZYON DAHİSİ OLARAK GÖRÜYORUM"


Tam olarak stand-up fikri nasıl doğdu?

12 lise, 8 tane üniversitede stand-up gösterimi sahneleyeceğim. Benim için bu bir nevi antrenman olacak, ondan sonra Türkiye turnesine çıkmayı düşünüyorum. Kendimi denemek için Edirne ve Kocaeli’nde iki gösteri yaptım. Bu gösterilerden sonra bu işi yapabileceğime kendim ikna oldum. Acun Sahnede artık.

- Herkesin hayal ettiği, görmek istediği yerlere gidiyorsun. Sen ne hissediyorsun?

Bu sekiz senenin sonunda oluşan bir olay. Kimse beni pat diye sokakta gezerken alıp sen gel dünyayı gez program yap demedi. Yoksa gidip çekersiniz ama insanlar seyreder mi? Sonuçta ben kendimi o konuda televizyon dahisi olarak görüyorum.
- Şovunda ünlülerle olan hikayelerin de olacak mı?

Benim hayatım Şansal Büyüka ve Reha Muhtar denen televizyon dehalarıyla geçti. Onların ekranlarda olmayan yüzleri olacak. Ünlülerle yaptığım röportajlarda kırdığım çok büyük potları da anlatacağım.
(Kelebek/Hurriyet)

Hiç yorum yok: