Cuma

YAZIMI SÜREN TİYATRO MÜZİKALİ İÇİN BASIN TOPLANTISI YAPILDI... TOPLANTIDA GANİ MÜJDE "ÖMERÇİP" FİKRİNİN KENDİSİNDEN ÇALINDIĞINI İMA ETMİŞ...



Unutulmayan Yeşilçam klasiklerinden esinlenerek oluşturulan 'Yıldızlar Altında' adlı müzikal, önceki gün Lütfi Kırdar Kongre Sarayı'nda düzenlenen bir basın toplantısı ile tanıtıldı.

Özgün müziklerin yanı sıra klasik Türk filmi şarkılarının da kullanılacağı müzikalin senaryosu Gani Müjde, müzikleri İskender Paydaş imzalı olacak. Başrolleri Candan Erçetin ile Cihan Okan'ın paylaşacağı projenin yönetmeni ise Nedim Göknil...


Senaryo çalışmaları süren 'Yıldızlar Altında'nın 27 Kasım tarihinde gerçekleşecek gala ile sanatseverlerle buluşması planlanıyor.

‘Bu projeyle ilgili olarak Türk sinemasından bir şarkılar geçidi yapmak istedik. Bir şarkıcı kadının o dönemde varolma çabalarını anlatacağız. Şu anda birçok film izliyoruz ve notlar alıyoruz’ diyen Gani Müjde, projeyi bu kadar erken tanıtmalarının nedeninin fikir hırsızlığının önüne geçmek olduğunu belirtti. Müjde, daha önce fikirlerini ortaya attığı 'Arabesk' ve 'Kahpe Bizans' filmlerini başkalarına kaptırdığını, yeni bir filmle Yeşilçam'a olan borcunu ödemek isterken, onun da 'Ömerçip' adıyla çekildiğini söyledi. Türk filmleri üçlemesi planının bu nedenle suya düştüğünü anlatan Gani Müjde, şunları söyledi: ‘Türk filmleri benim için büyük malzemedir. Bu malzemeden, Arabesk'i ve Kahpe Bizans'ı yaptım. Üçlemeyi yapıyordum ki başkaları yaptı. Yeşilçam'a olan görevimi bitirecektim ama bitiremedim. Ben çocuk filmleri yapacağım diye fikir ortaya atmıştım. Ömerçip'i yaptılar. Burası Türkiye... İnsan da kıt fikir de!’

BÜŞRA BOZOK/HÜRRİYET

Hiç yorum yok: