Pazartesi

TÜRK FİLMİ REPLİKLERİNDEN OLUŞAN SİTE KURULDU

Sadece Türk filmi repliklerinden oluşan bir site kuruldu.
www.nevet.org adresine tıkladığınızda 10 kadar türk filminden seçilen replikleri hem okuyup hem dinleyebiliyorsunuz.

Şu an sitede replikleri bulunan filmler şunlar:
Film Adı Replik Sayısı
Ayşecik 10
Baba Kartal 10
Battal Gazi 8
Bilinmiyor 46
Çiçek Abbas 11
Hababam Sınıfı 16
Küçük Sevgilim 1
Oyun Bitti 3
Sabah Yıldızı 12
Sezercik Yavrum Benim 5
Şabanoğlu Şaban 12
Tosun Paşa 59
****

İşte www.nevet.org sitesinde hem okuyup hem dinleyebilceğiniz repliklerden iki örnek:

***
-Dur kimdir o? Parola!
-Benim evladım. Kumandanın Hüsamettin.
-Ah canım kumandanım. Gecenin bu vakti sokakta ne işin var.
-Şöyle biraz dolaşayım dedimde.
-Dur kımıldama parolayı söyle.
-Ben senin kumandanın değilmiyim evladım.
-Evet ama sen söyledin parolasız kumandanı bile bırakma diye.
-Doğru bravo, parola şeydi evladım.
-Neydi.
-Canım ben sana söyledim ya.
-Dur kımıldama.3 e kadar sayacam çabuk parolayı söyle. Bir
-Parola şey
-Parola şey değil. İki
-Parola dur bulucam.
-Parola dur bulucam da değil. Üç
-Hah buldum. Başak
-Bulamadın Şafak. (tüfek sesi)

Film Adı Şabanoğlu Şaban Hit: 973
***
- Bunlar bunlar mı beni adam eden ha? Bunlar haa.. Hayatım gıcır öyle mi? Bunlara karşı be neler ödedim biliyormusun? Öyle ya ben hiç kahrolmuyorum. Hiç çıldırmıyorum. Hiç kan kusmuyorum. Bana hiç pusu kurmuyorlar. Hiç gebertmeye çalışmıyorlar. Hergün lağımın çirkefin içinde fare gibi boğuşmuyorum. 10 senedir tek bi gece bile rahat uyumadım ben. Gözlerimi kapayınca o adam o vurulup düşen herif kanlı bir hayalet gibi gözümün önüne dikilmiyor değilmi.
-Yeter yeterrrrrrrrrrrr.
(Baba Kartal)

Hiç yorum yok: