Cuma

SENARİST.TK TÜM GAZETELERİ TARADI...VİZONTELE TUUBA İÇİN NE DEDİLER?

YAVUZ BİNGÖL

Çok güzel bir film. Türkiye'nin önemli bir dönemini yansıtıyor. Nasıl başladı, nasıl bitti anlamadım. O dönemde eli silah tutan herkesi gözaltına alıyorlardı. Yaklaşık 650 bin kişi gözaltına alınmıştı. Büyükşehirlerde gözaltılar farklı olur. Filmde ise kırsaldaki o dönem anlatılmış. Çok etkilendim.

TAMER KARADAĞLI

Yılmaz Erdoğan, artık kendisiyle yarışıyor. İlk filmi çok beğenmiştim. İnsanı hem hüzünlendiren hem de kahkahadan kırdıran bir filmdi. Bu ikinci film ise beklediğimden çok daha güzel çıktı. Bayıldım doğrusu. Yılmaz'ı takdir ediyorum. Türk seyircisi bunun karşılığını verecektir mutlaka.

CEM YILMAZ

İlk filmde rol almış, canlandırdığım karakterden de çok keyif almıştım. Ama bazı nedenlerle ikinci bölümde oynayamadım. Doğrusu ben de bu kadroyla birlikte kamera karşısına geçmeyi, bu filmde yer almayı çok isterdim. Vizontele Tuuba’nın en az ilk filmin gördüğü ilgiyi göreceğine eminim.

DENİZ AKKAYA

Bu filmde kasaba panayırında gösteri yapan bir denizkızını canlandırdım. Çekimler çok keyifli geçti. Yılmaz Erdoğan ve ekibiyle çalışmak insana enerji veriyor. Ancak galaya kadar filmi izleme şansı bulamamıştım. Ben de diğer davetliler gibi ilk kez görüyorum. Bence son derece başarılı ve keyifle izlenecek bir film oldu.

(Hürriyet'ten)

UĞUR VARDAN
Yılmaz Erdoğan'ın 'Vizontele Tuuba'sı, 'beş general'in yönetime el koyduğu zamanlarda geçiyor. Yılmaz Erdoğan, Tuba Ünsal, Tarık Akan ve Altan Erkekli'nin rol aldığı film, 'Vizontele'den iyi değil

NUR ÇİNTAY A.
'Vizontele Tuuba'yı seviyor insan özetle.
Seversiniz.
Delice hayran olmazsınız belki. 'Of be, Türk sinemasının geldiği noktaya bak, bunları da mı görecektik, vay vay vay' demezsiniz belki ama seversiniz.
Ki bu değil midir esas olan:
Bir filmin, buz gibi bir havada içinizi ısıtması.


(Radikal)

EKREM BORA: "Filmde ismimi geçirmişler. Böyle bir filmde ismimin geçmesi bile benim için çok değerli. Film her şeyiyle çok iyi."
MEMET ALİ ALABORA: "12 Eylül hiçbir Türk filminde böylesine farklı ele alınmadı. Ben filmden çok keyif aldım."
TAMER KARADAĞLI: "Tarık Akan'ı, Cezmi Baskın ve Tuba Ünsal'ı çok beğendim. Mutlaka iyi iş yapacak bir film. Yılmaz'ı tebrik ediyorum. İnşallah rekor kırar."
BİROL GÜVEN: "Filmi çok beğendim. Hem duygu hem de komedi var. Bu bana yakın. Yılmaz'ın uslübunu da çok seviyorum."
MEHMET ASLANTUĞ: "İlk Vizontele ikinci filme göre daha lezzetliydi. Yılmaz için beklediğim daha iyiydi. Hatırı sayılır bir çaba var."
MAHSUN KIRMIZIGÜL: "Çok güzel bir film. Birincisinden kat kat güzel olmuş. Hem daha komik hem de daha ciddi, bir de düşündürüyor. Rekor kırar. En az 5 milyon yapar."
DENİZ SEKİ: "Filmde çok özel ve güzel sahneler var. Ata Demirer'e bayıldım. Çok komikti. Bu filmin gişe başarısı bence çok olacak."

(Milliyet'ten)

ALİ EYUBOĞLU
'Deli Emin'in filmde motosikletine yaptığı asansörlü garaj sahnesi var ki, muhteşem...
Erdoğan, eski aşkı Deniz Akkaya'yı niye bu filmde oynattığı sorusuna, "Filmde bir 'Deniz Kızı' vardı, onu da en iyi Deniz Akkaya oynardı" diye yanıt vermişti. Akkaya'yı filmde izleyince anladık ki "Beni çok zorlarsanız gözümü kırpmadan yalan söylerim" diyen Erdoğan, yine gözünü kırpmadan konuşmuş.
(Milliyet)

YÜKSEL AYTUĞ
"Vizontele Tuuba"nın handikapları çoktu. Zira devam filmleri genelde hep ilkini aratırdı. Bence "Vizontele Tuuba"nın sineması, ilkinden çok daha iyi. İkinci dezavantaj ise ilk filmde son derece sağlam ve "cazip" bir öykünün bulunmasıydı.

İkincisinin hikayesi, nispeten sıradandı. Ama Erdoğan ve ekibi bu engeli de başarıyla aşmış, "ille de insanlara kahkaha attıracağız" kaygısından uzak, söylemek istediklerini sinema sanatına en uygun ve en nahif haliyle karelere dökmüşlerdi.
(Sabah/Günaydın)

Hiç yorum yok: