Çarşamba

CEM YILMAZ'DAN 2004 MODEL ESPRİLER


Komedyen-senarist Cem yılmaz Popüler Kültür'de Can Dündar'ın sorularını yanıtladı.
İşte senarist.tk'nın seçtikleri:
*Meclis'te parlamenterlere lap-top dağıtılması demokrasimizi nasıl etkileyecek?
Bunun kullanma amacı ne olacak bilemiyorum. Ama 'g.te minder' diye kullanılma tehlikesi var

*AB üyeliği? Ne zaman girebilecek Türkiye?
"Bu şartlarda mümkün değil abi" ile "Girdik sayılır" arasında gidip geliyoruz. Valla benim için saat kaçta gireceği önemli… Çünkü ben öğlene kadar uyuyorum. "Gündüz gireriz de ben uykuda olurum, atlarım, Euro'ya geçilir parasız kalırım" diye korkuyorum.

*Liradan üç sıfır atılması hayatımızı nasıl etkileyecek?
Bence sadece memur maaşlarından üç sıfır atacaklar, fiyatlar aynı kalacak.

*Uzaydan başlayalım: Mars'ta hayat olduğu kanıtlanacak mı?
Bence 2004'te Mars'ta su bulunacak. Ama akabinde bunun kuyu suyu olduğu, içilemeyeceği anlaşılacak.

*Michael Jackson'ın çocukları taciz skandalı nereye varacak?
"Kaset çıkaracakmış, promosyon için yaptı" diyorlar. Geçen gün Eğitim Gönüllüleri Vakfı'nın gecesine çağrıldık. "Siz çocukların sevgilisisiniz" dediler. "Yanlış" dedim, "O, Michael Jackson…" Bundan sonra hiçbir sanatçı için "Çocukların sevgilisi" denemeyecek.

*Tıp insan ömrünü uzatabilecek mi?
Evet, insan ömrü 400 yıl olacak, ama emeklilik yaşı da 360'a çıkarılacak. Dolayısıyla bir şey değişmemiş olacak.

*Şimdi televizyonda yaşayan insanlar oluştu. BBG evinde yaşıyor, yarışarak evleniyorlar.
Eskiden 'sevişerek evlenmek' diye bir tabir vardı. Televizyonda artık böyle şeyler görmek istiyoruz.

* Süreyya Ayhan Olimpiyat şampiyonu olabilecek mi?
Bence onun ikinci olması adettendir.

Hiç yorum yok: