Perşembe

FERHAN ŞENSOY'UN KALEMİNDEN YENİ OYUNUNUN KONUSU!

BENİ BEN Mİ DELİRTTİM?
Kelami adından şikayetçi. Babası da acayip. Hiç böyle isim koyulurmu çocuğa ? Çocuk değil zaten büyümüş. Şizofren olmuş. Bir tımarhaneye koyulmuş. Orada kendi kendine söylenerek hayatını düşünmekte. Hatırlamakta. Hatırladığı sahneleri oynamakta...
Cebir hocası, askerdeki komutanı, umarsız aşkı Leyla. İlk mesleği garsonluk gibiskeçler Kelaminin şizofren söyleşisinin içine girmekte.
2. Bölümde Kelami'nin cebir hocası, sevgilisi Leyla gibi değişik rolleri oynayan erkek ve kadın oyuncuların aslında tımarhanedeki doktor ve hemşire olduğu anlaşılır. Kelami hallüsinasyon görmektedir.
Kelaminin 50 Yaşına ulaşmış hayatının özeti olan oyun aynı zamanda onu delirten ülkenin içinde bulunduğu koşulları anlatan bir Türkiye panaromasıdır. Beni ben mi delirttim ? sorusunu sormaktadır Kelami izleyiciye ve ve Türkiye ye !

Yazan - Yöneten : Ferhan ŞENSOY
Oynayanlar : Ferhan ŞENSOY, Ali ÇATALBAŞ, Elif DURDU

Hiç yorum yok: