Pazartesi

SELÇUK AKMAN'IN DİZİSİNİN BAŞROLÜNDE ŞARKILAR VAR!

İsmini Aktüel dergisi ve Karaoğlan gibi çeşitli dizilerin jeneriğinden anımsadığımız Selçuk Akman yeni bir diziye imza attı. "Şarkılar Seni Söyler" adıyla önümüzdeki sezon yayına girecek olan dizinin ilk bölümleri çekildi bile....
Başrollerini Deniz Akkaya ve Kerem Alışık'ın oynadığı dizinin yapımcılığını ANS üstleniyor.
Ayrıntılı bilgi almak için senarist Selçuk Akman'a bir eposta gönderdik.Aldığımız yanıtı "copy-paste" yayınlıyoruz...
"Yıllar önce çiziktirdiğim şiir-öyküden yola çıkarak ve de "hayalet yazarlığımı bir yana bırakarak" bir proje oluşturdum. Gerek "moral" gerekse "yaratım" olarak ciddi destek aldığım "Şarkılar Seni Söyler"in çıkan bölümleri beni oldukça memnun etti. Yönetmenliğini Mesude Erarslan yapıyor. Deniz Akkaya ve Kerem Alışık oynuyor. Başrolde şarkılar var. Yapımcı Ans production. Önümüzdeki sezon yayınlanacak. Sonuç beni memnun etti dedim demesine Ama burası agb'li Türkiye olduğu için sadece benim beğenmem ne yazık ki işe yaramıyor. Belki de tutmayan bir dizi olarak şiddeti vasatın altındaki bir köşede yerini alır. Kimbilir"...

Hiç yorum yok: